Πόρτο Χέλι, σαν σε νησί

Το Πόρτο Χέλι, μόλις 2 ώρες από την Αθήνα, είναι η εύκολη και οικονομική πρόσβαση γι αυτό βρέθηκε πλέον στην κορυφή των προτιμήσεων των Ελλήνων και ξένων επισκεπτών.

Στον Άγιο Αιμιλιανό, στο νοτιότερο ακρωτήρι της Αργολίδας, όπου κυριαρχούν οι πολυτελείς βίλες, θα ανακαλύψετε μικρές, αμμουδερές ακρογιαλιές, ιδανικές για ρηλάξ και μπάνιο σε διάφανα νερά. Εδώ υπάρχει το ομώνυμο εκκλησάκι, από όπου μπορείτε να απολαύσετε τη θέα προς το νησί των Σπετσών. Γαλάζιες σημαίες στο Πόρτο Χέλι έχουν η Χινίτσα με την ξανθιά άμμο και η Κόστα (5 χλμ. απ το Πόρτο Χέλι - "πέρασμα" για το νησί των Σπετσών).

Στην περιοχή Βερβερόντα, δυτικά του χωριού και σε απόσταση 3 χλμ. αρχίζει ο ομώνυμος κόλπος με αρκετές βοτσαλωτες παραλίες. Η μεγάλη παραλία της Βερβερόντας ξεκινώντας από τις Πλάκες συνεχίζει μέχρι το εκκλησάκι της Παναγίτσας.

Η παραλία Κορακιάς είναι από τις ομορφότερες στην περιοχή επειδή βρίσκεται μέσα σε πυκνό πευκόφυτο δάσος. Η περιοχή Κουνούπι θα σας αποζημιώσει γιατί η βοτσαλωτή παραλία προσφέρει θέα στο νησάκι Κουνούπι. 10 περίπου χιλιόμετρα βορειοδυτικά από το Πόρτο Χέλι βρίσκεται το χωριό Κοιλάδα όπου αρκετοί πηγαίνουν για να δοκιμάσουν τις περίφημες γαρίδες της.

Πως θα πάτε στο Πόρτο Χέλι: Η οδική διαδρομή από την Αθήνα ακολουθεί την κατεύθυνση της Κορίνθου, λίγο μετά τον ισθμό της Κορίνθου ακολουθούμε στα δεξιά την έξοδο 10 κατεύθυνση Επίδαυρος και κάτω από την γέφυρα αριστερά με κατεύθυνση Σπέτσες, Κρανίδι, Επίδαυρος. Στα όρια του χωριού Παλαιά Επίδαυρος υπάρχει στα δεξιά έξοδος με πινακίδες Κρανίδι, Πόρτο Χέλι. Ακολουθείτε την έξοδο στα δεξιά και στη συνέχεια αριστερά κάτω από τη γέφυρα. Συνεχίζετε ευθεία, ανεβαίνετε το βουνό και στη συνέχεια έχουμε τα χωριά Κολιάκι και Τραχειά, με παραδοσιακές ταβέρνες, τυροκομεία, αρτοποιεία και κρεοπωλεία που σερβίρουν τα δικά τους παραδοσιακά προϊόντα. Κατεύθυνση προς Κρανίδι, Πόρτο Χέλι, Σπέτσες περνώντας το χωριό Φούρνοι. Πριν το Κρανίδι υπάρχει περιφερειακός δρόμος στα δεξιά. Το Πόρτο Χέλι απέχει μόλις 8 χιλιόμετρα.Η διαδρομή από την Κόρινθο μέχρι το Πόρτο Χέλι (100 χιλιόμετρα) είναι πλούσια σε μεταβολές του φυσικού περιβάλλοντος και διαρκεί περίπου 1 ώρα και 20 λεπτά. Εκτός και εάν σταματήσετε να θαυμάσετε την μοναδική θέα στην παλαιά Επίδαυρο ή επιλέξετε την επίσκεψη στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου.

Όταν βρεθείτε στο Πόρτο Χέλι μπορείτε να κάνετε εξορμήσεις σε κοντινούς αρχαιολογικούς θησαυρούς της ευρύτερης περιοχής, όπως: την Επίδαυρο, τις Μυκήνες, το Κρανίδι, σκαρφαλωμένο στους βραχώδεις λόφους και στεφανωμένο από το πευκοδάσος της Αγίας Άννας, για αυτούς που αγαπούν το κρασί η Νεμέα είναι μόλις 4 χιλιόμετρα παράκαμψη από την Εθνική οδό, το Ναύπλιο (η παλιά πόλη του είναι μαγική και το Αρχαιολογικό Μουσείο Ναυπλίου έχει πολλά ευρήματα από την Ερμιονίδα). Μπορείτε να φθάσετε και με τρένο καθώς ο προαστιακός θα σας μεταφέρει μέχρι την Κόρινθο κι από εκεί ένα ταξί θα σας πάει στο Πόρτο Χέλι.